راهنمای سایت

به نام خدا

درخدمت شما هستیم با راهنمای استفاده از سایت معدن دات کام

  • منوی سایت

برای دسترسی به بخشهای مختلف سایت میتوانید از منوی بالای سایت استفاده کنید. هر گزینه میتواند شامل زیر منو باشد. با کلید بر روی هر کدام میتوانید به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

  • مشاهده پست ها

در هنگام مشاهده پست ها در سمت راست گزینه های مرتبط را مشاهده خواهید نمود که با کلیک بر روی هر کدام میتوانید به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

  • موقعیت شما در سایت

موقعیت شما در سایت همواره در بالای سایت نمایش داده می شود. برای بازگشت به صفحه اصلی کافیست روی دکمه صفحه اصلی در بالای سایت کلید کنید.

 

  • من سایت را بهم ریخته می بینم

اگر سایت را به همر ریخته مشاهده می کنید، به معنی این است که سایت به طور کامل برای شما بارگزاری نشده است. جهت رفع مشکل کافیست از کلید ترکیبی Ctrl+F5 استفاده کنید. اگه این روش کار نکرد و سایت ریفرش نشد، شاید کلید آفیس کیبوردتان روشن است! دقت کنید اگر چراغ آفیس روی کیبورد شما فعال باشد. این کلیدها به درستی کار نمی کنند. چراغ آفیس معمولا نارنجی رنگ است. و دکمه مربوط به آن را فشار دهید تا این چراغ خاموش شود. سپس دکمه های F1 تا F12 به وضعیت اصلی خودشان باز می گردند. سپس می توانید با فشار دادن هم زمان دکمه های Ctrl و F5 صفحه را بطور کامل ریفرش کنید. و سایت به صورت کامل برای شما بارگزاری خواهد شد.

 

  • چگونه با فروشنده ارتباط بر قرار کنم؟!

این سایت مربوط به شرکت همایر معدن شاهرود است. جهت ارتباط مستقیم با فروشنده با شماره تلفن بالای سایت تماس بگیرید.